Einstein

Jag blir så trött på mig själv... Min hjärna och kropp är så speedade att jag knappt vet var jag ska göra av mig själv. Jag känner mig som en jävla studsboll med en inbyggd hjärna ala Einsten. Körde styrka på morgonen och jag borde ha varit en zoombie eftersom att jag somnade runt 02.00 och gick upp 06.00, men nej... Lät dock benen vila idag, tror att det var ett klokt beslut. Jag säger inte att energi är dåligt, men jag måste komma på ett sätt att stänga av. Tips? För övrigt måste jag vara säga att jag har sjukt underbara vänner, vi är en grym kombination: The Pumas.
F-L-U-M
Påmmm tjaåtååå...


Kommentarer
Postat av: Sabor

Ha en fortsatt fin tisdag ;)

Postat av: Mia

ja jag vet, de är riktigt gott! ja har så mycke blåbär nu så de blir lite sånt o lite blåbärskakor mest =)

2007-10-02 @ 18:28:32
URL: http://miaaurora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback