Italiensk afton

Helt sanslöst vilken rolig kväll! Italiensk afton ala Carro och Karin = kalasfest. Våra fester är fasen oslagbara och det är världens bästa gäng. Frågesporten gick dock åt helvete, det visade sig att jag suger på frågor om Italien... Men vad fan... Vinet var ju gott, det måste ha slagit ut mina hjärnceller. Jag har säkert en miljon roliga citat som jag skulle kunna lägga ut här, men jag vågar inte. Jag är numera övertygad om att nyår kommer att bli fantastiskt. Herregud, mina kompisar är ju grymt coola och världens bästa människor!
Jag och Bea

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

hoppas du hade en trevlig kväll :)

Postat av: Anonym

trevlig söndag!

/ LOJS

2007-10-21 @ 17:05:44
URL: http://metroblogg.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback