Jag är ingen talare

- Varför utsätter du dig själv för det här?
- Jag får bra betalt... Och det ser bra ut på ett CV...

Jag börjar nu ifrågasätta mina argument... Jag är ingen talare. Ehhh... även om min hobby är att prata hela tiden. Men jag är dålig på att förmedla en känsla i en stor grupp, jag besitter inte riktigt den där förmågan att fånga folk. Vad fan, det ska nog gå... Trots att de flesta i gruppen har jobbat en sisådär 40 år längre än jag. Det ska dock bli rackarns roligt att få igång en diskussion kring ämnet, DET ser jag fram emot.

Top rated
Anna Jansson
best scientist
cutest
best public speaker
person who can drink the most
most talented

"Best public speaker...." Åh fan... Men "Person who can drink the most" känns ju sådär....

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en fin dag

Postat av: Linda

Jag är helt övertygad om att du är bra på det där. Titta på mig, inte trodde jag att jag skulle kunna guida omkring folk och snacka i 45 minuter men nu går det av bara farten.
Du kommer fixa det där galant.

2007-10-15 @ 12:30:12
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback