Morotskaka och Grey's

LEDIG! Icke att underskatta... Men jag var uppe vid 05.30 i morse för att hinna med morgonens styrketräning. Passade på att upplysa mamma om att det inte är bra att träna när man är bakis (2 glas vin på en middag) och att det kan jämföras med en förkylning. Ajabaja... Kändes  i alla fall bra i kroppen igen så jag kanske klarar mig undan en höstförkylning (hoppas, hoppas, hoppas). Igår kväll var det födelsedagsfika hemma hos Bea och Grey´s Anatomy, Bea hade bakat en farligt god Morotskaka. Ahhh... Den är nog min nya favorit! Fick dessutom anledning att använda min nya kjol, men igår det blev ribbat linne och kofta till! Present då? Näää... Hon får nöja sig med halsbandet från Efva Attling som hon fick av oss för ett tag sedan, men eftersom att fröken flyttar till Oslo på söndag fick hon underhållning till tågresan: Elle Puls och snacks.
OutfitPresentOutfit

Kommentarer
Postat av: Olga

Fin outfit! :)

Postat av: Åsa

Har lagt till din länk på min sida. //åsa

2007-10-25 @ 12:25:10
URL: http://asaehrnholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback