enkelbiljett

Okej... Jag skulle inte tacka nej till en enkel flygbiljett till Aten. Jag mådde så sjukt bra när jag var där (Jag fattar inte att de där 5 veckorna hände för snart ett år sen, vad hände?). Problemet är egentligen bara att jag kom hem och gjorde ALLT jag sagt att jag inte skulle göra. Dessutom har jag på ett effektivt sätt förträngt jobbiga greker, en svinkall lägenhet och andra mindre roliga saker. Däremot minns jag ju självklart alla asgarv, värmen och sesamkringlorna. Bra Anna. Positivt tänkande! Igår körde jag, Carro, Emelie och Bea på torsdagshäng med morötter och dip. Säga vad man vill, men vi har sjukt roligt ihop (Karin, du fattas oss)!
Min handledare Christina & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback