Försök II

Tillbringade lite tid hos min babblande frisör igår. Vilken kombination vi är, ingen av oss kan hålla käften... Har gjort ytterligare ett försök att få mitt hår lite mörkare, så vi får väl se hur det går. Sist släppte ju färgen i princip direkt. Mitt hår gillar helt enkelt att vara blont. Kvällen tillbringades med Emelie Blue Lotus, fröken gjorde om sin tatuering på benet till något mucho finare. Ahhh... Jag gillar tatueringsställen. Det är väldigt mycket bad-boy över det. Fast egentligen gillar jag inte bad-boys... Jag gillar good-boys som man kan ha sjukt roligt ihop med. Blev det rörigt nu? Lite kanske... Har nyss fått i mig kaffe och en Baklawa. Någon Ramadan-godsak som jag fick smaka av en jobbarkompis, intressant... och SÖTT!
Försök IIEmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback