Ont, det gör ont...

Bah... Här är man alldeles lycklig över att ha fått tillbaka Goffen och så passar Emelie ändå på att mobba honom. Vad nu? Vad har min stackars älskling gjort för att förtjäna detta? Jag menar, vilken relation är perfekt? Och lilla Goffen lyckades ju faktiskt frakta hem Charlotte, Emelie och Bea igår efter häng hemma hos Madde. Idag har jag för övrigt haft en skitdag... Ska det vara så himla svårt att få en läkartid? Suuuck... Tydligen. Ont, det gör ont...
Madde&jag
Dagens händelse: Madde 25 år! Grattis gumman (och jodå, jag älskar dig.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså jag har ingen aning vad det är för bil du har men av någon anledning har jag fått för mig att den ser ut som Mr Beans bil.
Oj vilken lång mening.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback