Attans

image502Nu har jag gjort något dumt känner jag... Åtminstone om man ser det ur en killes synvinkel: Bokat biljetter till opera mitt under fotbolls EM. Jag skyller på att jag är tjej och inte håller reda på sådana viktiga datum. Jag borde förmodligen ringa och boka om, plus slå faster en signal om lån av lägenhet. Sådär går det när man ger mig fria händer... Det är inte så att jag tycker att fotbolls EM är sjukt oviktigt och att han minsann får skita i att Sverige råkar spela mot Spanien... Nej, nej... Faktum är att jag gärna hänger med mina kompisar då och... Japp, tittar på fotboll. Så om jag nu måste boka om kan jag leva med det. Fan, vad sjukt snäll jag är!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Är du medveten om att det är 1-dagars festival (den som konkurrerar med hultsfred) i Sthlm samma dag som spanien-matchen? Ok om du bokat biljetter till den men opera av allt, har du ignen koll på att det är 2 event som är lite större än opera som du totalt ignorerat? ;)

2008-05-01 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback