I want a pony

Svarta HingstenFastande bland hästannonserna idag. Suck... Man kan ju tycka att jag borde ha gett upp det där om en havremoppe för länge sedan. Särskilt med tanke på att min vanligaste fråga när jag var yngre var "Pappa kan jag får en häst?" och jag aldrig fick någon. Well, pappa kan jag få en häst? Så vuxen är alltså jag. I femtonårsåldern drömde jag om en svart vild hingst. Nu vill jag ha en cool häst så att jag kan lufsa runt i skogen igen och galoppera på stubbåkrarna utan att bli avkastat. Jag är less på att rida bångstyriga hästar, faktum är att jag nästan bara ridit sådana. Jag vill ha en snäll häst, en kompis... Jag mår bra mentalt av att vara i stallet, jag älskar pysslet lika mycket som själva ridningen. Och nej, jag tycker inte att det är ett problem att det tar så mycket tid. Jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fler likheter...vill oxa ha havremoppe...kanske ska satsa pa landet istallet for storstan...haha:)

2008-04-07 @ 08:02:36
Postat av: linda

Ja vem drömde inte om en ponny? Ahh...barndomsdrömmar. Numera säger jag det bara när jag härmar den gamla tanten i Seinfeld haha

På rejäl brytning: what's wrong with having a pooony?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback