Tattoo

image509Jag vet inte varför, men på senaste tiden har tatueringar varit ett hett samtalsämne bland mig och mina kära polarinnor. Kanske för att det är sommar och man får visa upp vissa kroppsdelar lite mer. Varför är det så himla roligt? Jag har sagt en tatuering och sen... NO MORE! Men jag vill ha en till, en liiiten till! Men jag vet inte var och jag vet inte om det är dumt. Jag vill ha: XXVI X någonstans på kroppen! Ett tag ville jag ha den på insidan av handleden, men nä... Revbenen på vänstersidan? Eller bygga ut den jag har? Men det blir nog konstigt. Vilka problem jag har... Det slutar nog i ingen tatuering alls. Kanske. Och vad de romerska siffrorna står för kan ni ju klura på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback