Will & Grace

image477Fastnade framför Will & Grace idag... Satt och fnissade för mig själv i soffan. Det där är ju jag och Johnny. Förutom att Johnny är absolut icke-gay och jag inte är lika snygg som den där Grace. Annars är det ett hysteriskt roligt program. Deras fighter är absolut något vi skulle kunna starta. Plus att vi har grymt roligt ihop när vi väl hänger. Kom just på att det är 10 år sedan jag sprang på honom första gången... Oh. My. God. Snart kommer rynkorna!

Något Johnny skulle kunna säga till mig:

Go to bed. You obviously have had a very busy day of crazy.

Något jag skulle kunna säga till Johnny:

My love for you is like this scar, (points at elbow) ugly, but permanent.

Det är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback