choklad vs. sex?

Jag känner mig trött, ledsen och... helt... slut som JAG idag. Jag ville nästan börja gråta när en pinne rev upp mina nya fina strumpbyxor och orsakade ett svidande sår på min stackars fot. Så less är jag. Jag som i normala fall har hög smärttröskel. Hokus pokus. Jag skulle vilja trolla fram en sån chokladkaka och ha ligga på mitt bord när jag kommer hem i kväll. Suck... Inte för att det löser några problem, men ändå... By the way, choklad i stället för sex? Funkar det? Haha. Jag är skeptisk. Enligt en god vän gör det faktiskt det. Jag tror inte ett dugg på henne! Usch, nu blev det en snuskblogg också. Typiskt. 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Pms kanske? Jo i brist på sex är väl kanske choklad en bra tröst? :-)

Postat av: Anna

Usch, sådana dagar är inte roliga!! Hmm, choklad i ställer för sex... är nog lite skeptisk jag me! hi hi Hoppas det blir en bättre dag i morgon iaf! :) Kram

2008-08-28 @ 21:50:39
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: TACK :D Klänningen kommer från Billabong:)

2008-08-29 @ 08:43:13
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback