En ros av chefen

Rosor ÄR underskattade. Jajaja, det är väldigt klassiskt. Men klassiskt betyder inte tråkigt. Absolut inte... Så nu har jag två rosor på mitt kontor. Not bad at all... Den senaste fick jag av min kära chef efter dagens lilla föredrag som stereotyper. Och den är roooosa! Väldigt jag! För övrigt har jag min favoritfobi sittande på min fönsterruta: en (jävla) harkrank. Jag fattar inte att man INTE är rädd för dem. Det är ju som att stöta på en mygga i jätteformat. Och vem gillar mygg?

- AHHH!!!! KOLLAAAA!!!!
(Jag vrålar från vardagsrummet när jag hittar en uppbränd harkrank i ett ljus).
- JAG SKITER I DINA JÄVLA HARKRANKAR !!!!
(Per vrålar tillbaka från sängen, väldigt less).

EN helt vanlig kväll i mitt liv...


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag ÄLSKAR rosor! Och jag ogillar harkrankar - jag klarar av dem - men spindlar är vidriga!

Postat av: Anna

UNDERBARA ROSOR! och ÄCKLIGA harkrankar!!!! Ha en bra dag!

2008-08-29 @ 14:06:22
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Debbie

Åh ja, rosor är underbara! Man borde alltid unna sig en bukett :)

2008-08-29 @ 14:38:07
URL: http://dendardebbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback