Jag och babe!

Bla bla bla bla bla... Min största skräck är födmodligen att folk ska höra det när jag pratar. Tänk prästen i en av Sune-böckerna. Hjälp! Idag är det kulturombudsdag, vilket i princip betyder att vuxna människor ska bli mer kulturmuppiga. Mycket information på en dag. Jag har ett litet break nu och jag försöker traggla repliker så gott det går. Jag och Hanna ska spela upp ett bokdrama idag och jag fick informaionen för... två dagar sen? Märkligt nog är jag inte skräckslagen. Jag är fortfarande nybörjare. Men jag planerar att bli skitbra på det jag gör. Modigt va? Det är jag och Babe.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hur går det att ladda ner med mobilt bredband? filmer och sånt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback