Stressad vs. upptagen

Ahhh! Jag känner för att skrika rakt ut. Jag försöker alltid att skilja på stressad och upptagen, för det är en jäkla skillnad. Men nu är jag faktiskt sjukt stressad. Det lustiga är att alla utgår från att det är jobbet som är boven i dramat. Mycket att göra? Japp. Men det är en positiv stress jag upplever där. Den negativa stressen har att göra med helt andra saker. Andas! Nu har jag lovat mig själv att ta lite ledigt i höst. Inte för att jobbet är jobbigt, utan för att jag behöver egotid för att kunna prestera. Nu snackar vi inte flera veckors ledighet utan några dagar. Först ska jag dra igång höstens projekt, sen ska jag flytta, sen ska jag ta lite ledigt... Bra va?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp, Göteborg blir det... jag e inte heller särskilt motiverad just nu... Gått upp en massa också och känenr mig som en stor degklump... men men... Vi har väl alla våra svackor... Hoppas att både du och jag får tillbaka motivationen snart...

Postat av: Madelene

ah en ny blogg=)

2008-08-11 @ 18:54:25
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Sanna E

känns såå rätt :D

missa inte bilderna på onsdag :p

2008-08-12 @ 01:01:37
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback