Viktiga människor

I lördags hängde jag, Sabine, Marina och Fia på Papa's Tapas för lite spansk middag. Underbart! Mycket skvaller blev det. Tjohej! Gick vidare till Grappa för en sommarfräsch drink och hamnade till slut på Harrys där Per och Rikard mötte upp  oss. Fantastisk lördag! Söndagen tillbringades i soffan framför lite film med Per. Aooowww... Ny vecka. Nya planer. Och en förbannat nöjd Anna. Jag försöker låta bli att tänka på det überläskiga faktumet att både Sabine och Per försvinner snart. För det ÄR läskigt... Viktiga människor. Per för att han gör mig sådär skönt stark och lugn på samma gång. Sabine för att hon alltid står på min sida. Jag ÄR lycklig. Skön känsla. Jobbet är fantastiskt. Lägenheten kommer att bli kanon. Resten kommer att lösa sig...


Kommentarer
Postat av: hugo

och det där betyder..."det löser sig?"



/Hugo

Postat av: cizzi -Träning & hälsa

Vilken härlig inställning =)

2008-08-04 @ 21:19:07
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: hugo

tack för svaret...jag är en bit på vägen....ska läsa mandarin i höst...då ska jag fylla bloggen med snygga men smarta tecken=)



kram

2008-08-07 @ 16:46:49
URL: http://hugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback