Grattis mig!

I morse ägnade jag en halvtimme framför spegeln åt att leta efter nya rynkor. Jag hittade en halv. Jag vet inte om det räknas. Hur som helst så börjar jag nästan bli gammal. Problemet är att jag liksom tror att jag är runt trettio. Så om fyra år när jag faktiskt fyller trettio kanske jag redan har bearbetat en eventuell kris. Jag tror att trettio är en skitbra ålder. Jag tror på att ha jävligt tydliga mål, sen är det bara att jobba arslet av sig och njuta!

Hur vill ni att era liv ser ut om 10 år?

Kommentarer
Postat av: Hanna/Our Way

Ångest inför åldrande och framtid är verkligen påfrestande!! haha bra inlägg :)

Postat av: Marina

Ha den äran!!!!! Hipp hipp hurra! Hoppas du får en fantastisk dag! Stora kramar

2008-12-03 @ 11:04:08
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen! Och från en som redan passerat den magiska gränsen: det blir bara bättre och bättre! Kram Fia

2008-12-03 @ 19:59:39
Postat av: Hanna

Grattis kusin! Jaa du, äventyrligt och fartfyllt som nu hoppas jag :P

2008-12-03 @ 22:11:39
URL: http://hjansson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback