Hidden Rock

Jäklar vilken effektiv lördag! Jag har fixat och donat hela dagen. Jag känner mig som den perfekta hemmfrun! Efter några trevliga timmar med mamsen på stan har jag hunnit med en hel del. Dagens inflyttningspresent är fixad. Lägenheten är nystädad. Lakanen är manglade. Saffransbiscottin står på svalning. Japp, jag förtjänar ett eller två glas vin ikväll. Om några timmar ska jag infinna mig hos Kakan och Malin på inflyttningsfest. Det är med andra ord läge för mig att sätta ytterligare fart på mig själv!



Lördagstipset: Hidden Rock

  
Alkoholhalt13,5 %
Smak                  Ungdomlig, fruktig, aningen syltig smak med inslag av björnbär, lakrits och vanilj.

Källa:
Systembolaget

Kommentarer
Postat av: diana

Tack för din söta kommentar! Hoppas du haft en skön lördag! Läs gärna mitt nya inlägg om make up tips! =) Kram// Diana P.s. Just nu söker jag läsare som vill vara med i läsarpanelen, dom som kommer med har chansen att vara med i många utlottningar av lyxiga överraskningar! Läs mer på blogggen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback