Johnnyboy!

Shit vad jag saknar att ha Johnny som granne ibland! Wow... Han må vara helt galen och lite out of control, men det hände ALLTID saker. Han kunde helt spontant komma över med en flaska vin och två vinglas i handen. Och han kunde helt spontant dyka upp och visa upp sina nya jeans. Bara för att... Det blev a-l-d-r-i-g ensamt och tråkigt. Men då var jag 19 och levde inte riktigt samma liv som nu. Så vad fan... Egentligen vill jag nog inte byta. Men minnena är ju jävligt roliga! Och alla borde nog ha en liten Johnny i sina liv. Helt okomplicerat och sjukt roligt! Inte mannen i mitt liv, men jag är glad ändå!


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken passande bild du hittat.... Säger allt ..och lite till! ;) Kramar

2008-12-02 @ 10:07:20
Postat av: Marina

Vilken passande bild du hittat... Säger allt... och lite till! ;) Kramar

2008-12-02 @ 10:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback