Pappa är bäst!

Pappa är bäst! Jodå, vi har våra duster... Men mest för att vi är så förbannat lika. Vi har lika sjukt låg tolerensnivå när det gäller korkade människor och vi är precis lika dumdryga när saker inte passar oss. Men sen har jag fått några av mina bästa sidor från honom: framför allt viljestyrkan att lyckas. Det bästa rådet jag har fått kommer från pappa: Sikta högt. OM det skiter sig någonstans på vägen har jag ju i alla fall kommit en bra bit! Good stuff helt enkelt! Men stackars mamma kan inte alltid har det så lätt med två idioter. och det är förmodligen från mamma jag har lärt mig det där med "jag älskar dig även när jag hatar dig", villkorslös kärlek helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Mini

Även om man bråkar älskar man oftast varann..

Postat av: Linn

Ta vara på det. du är lyckligt lottad!

2008-12-04 @ 11:55:42
URL: http://osterberglinn.blogg.se/
Postat av: SANNA

Sv; Tack!

Brallorna är ett par 8848 altitude och jag köpte dem på Stadium förra året. Skitbra är dem verkligen :D

2008-12-04 @ 12:16:06
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback