Bibliotekarier och läderbyxor

CH
Oh well... Varför har inte fler bibliotekarier läderbyxor? Min teori är enkel: Det är för jävla läskigt med läder. Jag skulle kunna tänka mig en kort läderkjol, men jag vet i fan om jag kommer undan med det på jobbet. Min kära chef Christer Hermansson var tillsammans med sin följeslagare Finn LjunggrenMulteum igår. En helt fantastisk kväll! Och visst, jag kanske inte helt håller med min chef om allt. Jag lider inte av någon större tv-spelsfobi, men jag får ge honom cred för att han vågar lyfta fram litteraturen som viktig. Läs människor!!! Börja med Kalle Anka om det verkar läskigt, snart sitter ni där med Främlingen av Albert Camus och kan se humorn i den också.


Mitt bästa tips: Doktor Glas av Hjalmar Söderberg.
Åh.Så.Fantastisk.



Bli en
bokhora helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Alex

Synd att jag missade igår... Dåligt tajmat att bli sjuk, fick varken varmchoklad eller boklig spis.

Postat av: Lejla

Jag var också hemskt dåligt tajmad med sjukdom. Missade dem i Etuna igår :(

2008-02-21 @ 14:29:45
Postat av: Ellie

alltså borde jag va lite smart, eftersom jag faktiskt HAR läst Doktor Glas! Dock är Harry Potter mer min idol.

2008-02-21 @ 14:48:30
Postat av: Linda

Ja det är klart du också ska med till Grappa ...och Lejla med för den delen, kram

2008-02-21 @ 21:57:44
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback