Jag = 17 år?

Ja tackJag måste ha sett hyfsat paff ut idag när jag skulle lämna in en liten rad på spelbutiken...

- Har du legitimation?

Hrrmmfff... Borde jag ta det som en komplimang? För det betyder att jag borde se ut som 35 när jag är 50!? Men vill man se ut som 17 när man är 25? Tveksamt...

ATG:s spelansvar: "Verka för att barn och ung­domar inte spelar på ATG:s produkter. ATG har en åldersgräns på 18 år för alla sina produkter och mark-nads­föringen får inte vända sig till barn och ungdomar under 18 år".

Nu har jag dessutom brummat runt i pappas bil i snart en vecka. Behöver jag säga att jag är sugen på en ny? Inte för att jag inte älskar lilla Goffen... Utan bara för att det är så fantastiskt roligt att köra nya bilar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback