Kjellsons

StureplanSom sagt, blev Stockholm idag med bibliotekariebrudarna. Sjukt skön kväll på Kjellsons med trevligt sällskap och god mat. Lite märklig känsla, för Uppsalatiden känns som evigheter sen... Men det känns som att jag såg alla igår trots att vi fick ut våran examen i början av Juni. Absolut roligt att höra vad alla gör, Signe skulle jag nästan kunna tänka mig att byta jobb med... Men numera är jag tveksam, är ju kär i mitt eget. Jag och Lisa försökte hinna med lite seriös shopping, men den biten sprack rätt snabbt. Orka!? Lyckades dessutom nästan missa tåget hem så jag fick lite motion... Hej och hå, där kom jag springande från hötorget i 10cm höga klackar. Vid sådana tillfällen är jag glad att jag tränar... och har långa ben. Gott om tiiiiiid, klev på tåget 2 minuter innan avgång. Måste ha sprungit in flera minuuuuuuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback