Fullspäckat!

Puh... Vilken vecka! FULLSPÄCKAD! Bio, vinkväll, stadsvandring och ett roligt jobb.Fantastiskt! Igår trillade jag in efter tio efter att ha släppt av Hanna, vi blev nog lite höga av den dramatiserade stadsvandringen i Strängnäs. Nu sitter jag och försöker ta reda på info. om ett intressant projekt för ungdomar. Jösses! Det kanske inte är genomförbart, men helt klart värt att kolla upp! Ett muntligt löfte om en ledig dag, "det borde gå att ordna". Tackar! Jag känner inget behov av en längre semester, men några dagar här och var får det nog bli! Och ett litet "förlåt" till en viss herre som står ut med mig just nu lyckades jag klämma ur mig. Hmmm... Japp, jag är sur nu. Lite väl ofta. Men det är för att jag tycker att "det dära" är skitjobbigt. Jag får köpa mig en biblioteksnalle att kramas med!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Projekt för ungdomar? behöver ni hjälp? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback