Gossip Girl

Jag är kluven. Där har vi min perfekta målgrupp. Mitt framför mig. Och hon vill ha Gossip Girl i bokform. Hela jag skriker neeeej, neeeej, neeeej. Samtidigt så... Vad fan, vi har ju Danielle Steel. Hur mycket bättre är det? Skillnaden är att för sextonåriga tjejer finns det fortfarande en möjlighet att utveckla sitt läsande, tanter som läser Danielle Steel är det kört för. Så borde jag inte ge henne det hon vill ha, snacka med henne när hon är här och tipsa om annat? Måste tänka vidare... Om Kittyböcker nu förstör småflickor borde jag inte existera, jag plöjde Kittyböcker. Och det är skitfult i kulturvärlden.

Vad göra?

Kommentarer
Postat av: lejla

Jag skulle köpt in det! Om inte annat så på engelska. Det utvecklar språket ;) Vi har det i E-tuna.

2008-07-04 @ 08:10:59
Postat av: Anonym

gossip girl böckerna äger ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback