Kulturell kärlek?

Linus säger:

folk med magister sökte garderobsjobb på moderna. där har du ribbans höjd..galet

Anna säger:

Kulturvärlden är lite knäpp...

Linus säger:

minst sagt

Anna säger:

men trevlig

Linus säger:

när den visar sitt vänliga ansikte ja

Anna säger:

Mmm... Sen är den ond...

Linus säger:

ooh ja!

Linus säger:

man är ständigt en underdog

Anna säger:

Jag känner mig som en kvinna som vet att min man är otrogen men blundar för det...

Linus säger:

haha ja faktiskt. man låter sig utnyttjas men älskar personen så mycket att man inte kan ge upp den.

Förstår ni vad vi offrar??? Men nu gnäller jag i onödan, för jag är förbannat nöjd nu. Men kulturvärlden är... Som den är. Omöjlig kärlek det där.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jepp där kan man snacka om KK haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback