UP YOURS!

Det var då själva faaan! Borde jag känna mig misslyckad när hon stirrar på mig med sina rådjursögon och tycker att jag är en ond människa? VADÅ? Måste man alltid rätta sig efter sämhällets ALLA tråknormer? VA? Oh ja. Om man vill bli en ängel i sitt framtid liv. Guess what? Det vill jag inte. För jag har fan så mycket roligare. Det är krångligt ibland. Men efter 7 år tänder jag fortfarande på snubben. Och vi har fortfarande saker att prata om. Och vi är fortfarande bästa vänner. Och jag vågar skrika och bli förbannad. Och jag blir uppriktigt glad när jag ser honom. Ärlighet tror jag att det kallas. UP YOURS!!!! Slå det om du kan!

Observera att jag innerst inne älskar kvinnan som håller på att driva mig till vansinne... Men jag blir så förbannad ibland!

Kommentarer
Postat av: hugo

U go girl!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback