För bra för att vara sant...?

Det är konstigt... För en vecka svarade jag "för bra för att vara sant" på en fråga. Jag hade rätt. Det kom ett bakslag. Och det är riktigt überjävligt att den som gjort mig arg är den enda som kan göra mig glad igen. Arg, ledsen, förvirrad, sur, besviken och frustrerad... Det är många ord nu. Aj. Soffan och en filt. Jag fryser fortfarande. Jag hade liksom vant mig vid värmen. Hela jag känns nerkyld. Han är min bästa, på alla plan. Löften känns farliga, men jag förlorar min bästa vän om jag ger upp nu. Jag älskar känslan av att vara så svag för en annan människa, det har aldrig hänt förut. Jag önskar mig små "on" och "off" knappar tror jag. Något säger mig att jag kommer att behöva det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback