Hate to say I told you so...

image575Åh min duktiga vän kommer snart att få ut sin examen! Jag är så stolt! Wiho! Sen att det är en anledning för mig att dricka lite extra mycket vin en kväll behöver vi ju inte tala så högt om, för här ska firaaaaaaas! Och vi kommer att få en fantastisk sommar, det känner jag på mig. Sen har vi ju självklart storslagna planer till hösten också så våra liv... Tjaaaa... Yabbadabbadooooo! Nej, vi kommer nog aldrig att bli osams. För de enda två anledningarna till att vi skulle kunna bli det kommer aldrig att hända för de två andra människorna är redan paxade av oss. Första tjing funkar fortfarande efter 25. Ibland är det bra att ha barnasinnet kvar...

Grattis Alex!

Hate to say I told you so....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback