Time's a wastin'

Johnny: I've got lips
June: And I've got lips
Together: Lets get together and use those lips
June: Let's Go
Together: Time's a wastin...

Together: So if you're free to go with me
I'll take you quicker than 1-2-3
June: Let's Go
Together: Time's a wastin

Good stuff! Kalasdagar om jag får säga det själv... En heldag på stranden i fredags med Fia och lilla Elsa, plaska i vattnet och fnissa åt Elsas galna upptåg. På kvällen blev det en spontan utgång på Nybron som var gryyyymt rolig! Lördagen tillbringades i skuggan men en bok för att skydda mina brända axlar, ajaj. På kvällen blev det kubb och bubbel på Djurgårn med mina kära vänner, lite skönt småflummigt. Söndagen var bara galet mysig med världens bästa sällskap och det var en god idé att ligga i sängen till fyra... Ahhh! ÄLSKAR fortfarande filmen Walk the line, är det nåååågon som har låten Time's a wastin'?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nejnej det har jag inte gjort. Packa gör jag någon vecka innan jag flyttar :) Hur går det med lägenhetsletandet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback