Galet glad

Ostadigt i backenStenhårda backar, strålande solsken och en galet glad Anna. Det blir inte mycket bättre än såhär! Nu börjar jag dessutom få lite ordning på min nya dator. Vem vet? Jag kanske till och med får lite jobb gjort... Kanske... Passade på att spana in Bäckahoppet idag. Allvarligt?! Vem göööör det? Jag frös när jag stod bredvid och trampade i snön, att hoppa i en bäck med skidorna på kändes ganska omöjligt. Fast vad fan, en vadslagning och jag hade säkert gjort det. Bara för att... Hur som helst, grymt nöjd med dagen! Sitter här och är alldeles fräknig, men ack så lycklig. Jag vet, jag är så grymt jävla bortskämd... Men en skoter hade varit trevligt att leka med, får nog krossa spargrisen... Och råna en bank (eller två?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback