grekiska gudar

image523Oj, jag blev nästan lite småkär idag. Plockade med mig Systrar i jeans från jobbet på DVD för att jag ville jämföra den med boken. Och jodå, jag ville vara lite slö i soffan också. En av girlsen i filmen tassar iväg till Grekland över sommaren och blir, of course, kär i en grek. Jag med. Plötsligt fick jag för mig att alla där ser ut som grekiska gudar. Oh well, det stämmer inte. Det vet jag ju. Men ändå... Det är något med vatten och killar. Lite seglingsromantik sådär. Öar. Vatten. Båtar. Min uppväxt har absolut påverkat mig.

Kommentarer
Postat av: lykke

sååå snygg!!!!

Postat av: melinda

haha, precis :D

2010-04-28 @ 14:57:02
URL: http://shakeiit.blogg.se/
Postat av: anders

snygg!!!!!!!!!!!!!!! :DD:D:D::D jag gillar håriga män!

2011-01-28 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback