Hund vs. barn

Under loppet av en timme har minimonstret Akino hunnit med detta:

- Stoppat nosen i en blomkruka och spridit lite jord
- Provsmakat en öronpropp
- Blivit kompis med min favoritnalle och pussat (läs: nafsat) lite på den
- Låst in sig på toaletten
- Insett att mina nya skor skulle vara delikata att tugga i sig...

Jag börjar helt seriöst tro att ett barn är lättare att ha att göra med. Nåja, han har ett stort hjärta den lilla busen. Det är svårt att skälla på någon som ser ut som en söt liten säl. För tillfället ligger han i köket och småsurar lite över att han inte fick byta sin boll mot min nalle. Detta kommer att bli en intressant kväll...
image524
Akino. Numera äldre, gängligare, busigare och sötare.

Kommentarer
Postat av: linda v

visst hundar är jobbiga när dom är valpar. men hundar är och förblir alltid lättare att handskas med än katter! fy fasiken för envisa katter!

2008-05-18 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback