Fototapet

Gäääsp! Jag har precis tagit mig upp ur sängen. Satan vilken skön morgon! Japp, jag är ledig! Ska ta tag i bombnedslaget här hemma, sen funderar jag på att åka iväg och hämta lite tapetböcker. En fototapet med mig själv kanske? Den ultimata egotrippen! Men nej, så roligt ska vi inte ha. Tyvärr! Drömmen nu vore att något inredningsprogram kom hit och tog tag i mitt badrum. Hur övertalar man Simon och Tomas att det faktiskt är überviktigt? Sen vill jag gärna träffa deras coola hundar också! Hur svårt kan det vara?

Kommentarer
Postat av: Puma

har precis satt upp fototapet i vårt sovrum. den föreställer några blad. jag vet, låter inte som en hit direkt men är ganska coolt. skulle vilja göra en fondvägg precis vid ytterdörren också. på nåt inredningsprogram brukar de lägga en mall på en over head och måla... men jag vet inte. vad ska man måla för nåt? fler blad? nja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback