Kusinfight!

Oh! Det är alltid bra att ha små minikusiner att skylla på när man spelar fotboll i hallen. Och OM något gick sönder var det INTE mitt fel. Herregud, lillkillen är ju rena rama Zlatan! Anade jag en nervös blick från farmor?

Kusinfight i bilen också. Eller hur var det nu? Njaaa... Det var nog snarare Camilla och Danne som trakasserade stackars Jennie. Själv satt jag tyst och var mitt vanliga snälla(!) jag. För det var faktiskt Alex som kastade den där mjukiskatten i ögat på Jennie. Och när jag skulle dokumentera kalabaliken passade Danne på att visa upp sin... Ehhh... Bästa sida?

Vi ska helt enkelt INTE lära Ebba allt vi kan!

Men... Kanske ändå. För vi har faktiskt jävla roligt ihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback