Mobbad?!

En av mina svagheter är att jag har ett pinsamt uselt lokalsinne. Jag kan helt enkelt aldrig välja den bästa och närmsta vägen. Det är förmodligen därför jag föredrar att köra bilar när det bara är jag i dem (och att jag gillar att sjunga högt och falskt förstås). I Lund utsedde jag mig själv till kartläsare... Hur det gick? Det var vilda chansningar och till slut litade Per på det hade hade sett på eniro mer än det jag såg på kartan framför mig. Jodå, vi kom rätt. När vi skulle åka från globen förra veckan litade jag helt på honom...

- Vad tror du Anna?
- Vänster...
- Okej, då tar vi höger...

Va? Vad menade han med det? Pffff.... Inte mitt fel att hans vägatlas är från 1995. Jag är van vid uppdaterade böcker. Sådeså!


Kommentarer
Postat av: humorsajten

Du har väl nte missat våran tävling? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback