Keep me safe...

Usch... En hemsk morgon fick ett underbart slut. Vid sex i morse gav jag upp min planerade sovmorgon... Jag antar att mitt undermedvetna bearbetar allt som händer, men de där mardrömmarna börjar bli riktigt läskiga. Vid halv nio dök dock älskade Alex och Dado in genom dörren. Det blev lite glögg och babbel. Jag älskar att de är hemma igen helt enkelt! Och jag vill inte sova själv längre... BLÄ! Jag behöver sova. Jag är trött på att känna mig jättepigg eller jättetrött. Alla prinsessor behöver skönhetssömn. Sådeså!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

har också haft långa perioder av nästan insomnia..sömnproblem och massa mardrömmar..det är skitjobbigt ..så jag skickar massa många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback