Legally Blonde III

OJ! En eventuell färgning av mitt blonda hår upprör folk. Igår fick jag ett samtal som i princip gick ut på "vad håller du på meeed?". Sensmoral: Gör det inte. En viss kulturredaktör sa väldigt pedagogiskt: "Anna, det är din förbannade rättighet att göra vad fan du vill med ditt hår". Tack, tyckte jag. Men sen kom det något i stil med "Du gör ditt livs misstag". I bakgrunden muttrade en annan herre "Varför förstöra en naturlig skönhet?". Tid för färgning är bokad... Nu återstår bara beslutet... Jag kan inte låta bli att tycka att Legally Blonde-stilen är lite rolig. Den provocerar. Men samtidigt kan jag bli jäkligt less på att människor utgår från att jag är en tuggummituggande blåst blondin... Men jag är ju lite småflummig, så det är väl lika bra att stå för det.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det där får man alltid höra när man ska färga håret. Jag var blond över sommaren (ack det var inte fint). Mest för att provocera och göra något galet, men om du vill färga ditt hår så ska du göra det och strunta i vad andra tycker, de kommer säkert ändra sig när de ser dig igen!

Postat av: Rebecka

hmm det där med att det släpper fort låter riktigt jobbigt. synd att du inte har sånt hår som min syster, kamelont hår. hennes hår växer ut i den färgen hon färgade det till. hon testade också på att bli blond i sommar (ännu värre katastrof) och nu till hennes förfäran får hon ljus utväxt, medans hon i vanliga fall har mörk utväxt.

2008-10-19 @ 15:35:18
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Fia

Såklart du ska färga håret om du känner för det. Tror "Gynning-färgen" blir kanon på dig. Och du kan ju alltid trösta folk med att du INTE gör som jag som kapar allt typ Victoria Beckham och färgar det illrött...hihi.

Kram Fia

2008-10-20 @ 21:07:01
Postat av: Johanna

Tycker du ska färga det i alla fall... Bild nr 4 eller gynning tror jag blir super. Om du ska ha kvar ditt blonda så tycker jag att du ska göra lite slingor i det eller nått för tyvärr ser det lite fjortisblondt ut på bilderna, men jag har iof inte sett det i verkligheten... Annars så heter det ju inte omväxling förnöjer för intet! =)

2008-10-22 @ 17:44:20
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback