Lund, the true story...

Jag är numera helt övertygad om att det finns prinsar som kommer och räddar hysteriska prinsessor. I torsdags när jag kom ner till Lund var jag faktiskt coollugn och skitnöjd. Jag hade ju världens roligaste saker att se fram emot! Sen checkade jag in där det var menat att jag (vi) skulle bo och fick PANIK. Panik räcker nästan inte, jag såg bilder framför mig om att jag skulle bli mördad. MINST! Det var h-e-m-s-k-t. Världens bästa Per var betydligt lugnare och såg till att fixa ett betydligt bättre hotellrum. I det läget hade jag nöjt mig med en säng i ett förråd, så lyckan var total när jag förutom den gigantiska sängen insåg att det fanns bastu på rummet. Behöver jag säga att han samlade på sig några pluspoäng på väldigt kort tid? Två före-bilder och några efter-bilder:

Kommentarer
Postat av: evisen

De där första, de ser ut som en tågkupé! Ja skulle också valt d andra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback