Hett tips...



Herrskjortor från H&M! Jag gillar dem som fasen när jag vill ha en dressad, men lite slappare stil! Att de dessutom är fynd för 149:- gillar jag ännu mer! Funkar både till jeans och en snygg pennkjol... En riktigt klassiker, så det är väl lika bra att satsa på en i varje färg? Jag fyndade en vit i Malmö för några helger sedan. Så en ljusblå till jeans skulle vara ett snyggt tillskott i min garderob. Men i sann Legally Blonde stil är jag ju svag för ljusrosa. Och en mörklila skulle vara riktigt snyggt nu till hösten. Oups! Nu blev det jobbigt, jag tror att jag just drabbades av beslutsångest! Kom igen! Hjälp till lite nu va...? Vilken färg ska jag välja? Ska nog investera i en svart också...


Kommentarer
Postat av: nadja

ibland kan man faktiskt hitta snygga kläder på herr avdelningen oxå som tjej ;)

Postat av: Anna N

jag gillar verkligen ljusblå skjortor just nu!

2008-09-27 @ 03:20:03
URL: http://anorman.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback