Jag är en suris...

Wow... Ibland kan jag verkligen konsten att tända till på tre sekunder. Jag vill inte vara en suris och jag tycker att tjuriga människor är skitjobbiga. Men ibland... Ibland blir jag bara så gaaalet förbannad. Och oftast hänger det ihop med att jag känner mig (jävligt) besviken. Det är liksom lättare att bli arg än ledsen. Igår ville jag helst skrika rakt ut till en viss människa, men jag orkade inte... Jag orkade inte bli sådär arg. I stället blev jag allt på en gång: Arg, ledsen, frustrerad och... Hmmm... Det hade förmodligen varit lättare att bli tokförbannad! Det r bara det att ibland gör hela den här situationen mig helt matt och då orkar jag inte. Det är svårt att vara arg på någon som jag inte har framför mig. Det är ingen total katastrof. Lovar. Ni kan vara lugna... Men mitt humör är väldigt bi-aktigt just nu. Och nepp, jag planerar inte att vara en jobbig brud som tar upp det här om flera veckor. Jag tänker skita i det och fokusera på bra saker... Nåväl, försöka!

Räkna till 10...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback