Om vi vore gudinnor...

Om jag och Alex vore gudinnor skulle vi förmodligen vara Hera. Äktenskapets beskyddare, men fasen så hämdlystna. Jag och Alex älskar varandra för att vi är två onda små själar som ständigt smider hemska planer. Uhlala... Faktum är att vi kan vara riktigt hemska, men vi är ju så himla gulliga att ingen riktigt tror det om oss. Sådeså! Gårdagens partaj, "Tusen och en natt", på Multeum började med en middag i den stilen, massa skitsnack och avslutades med improvisationsteater. Oh well, man har aldrig tråkigt med de där knasbollarna i alla fall! Jag gillar att bo i Strängnäs! Litet och gulligt passar mig alldeles utmärkt... Och om jag får tråkigt kan jag hitta på något elakt med Alexpluttan!

Kommentarer
Postat av: Alex

Skrattar elakt

Postat av: Marias Kakburk

Kul, lycka till:)!

2008-09-20 @ 23:39:43
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback