walk-in-closet?!

Ohhh... Freaky! När de här korten togs hade jag inte en endaste tanke på hösten. Hallå. Livet var bara underbart, vattnet iskallt och det var inte ens sommar på riktigt. Den där mannen har en viss tendens att göra mitt liv fantastiskt. Han orkar dessutom lyssna på lite prestationsångest, mina walk-in-closet-planer och... En massa annat knasigt. Ohhh! Fantastiskt. Han ÄR min bästa! Dessutom är det lite häftigt att han (fortfarande) är den enda som kan göra mig tokglad, skitförbannad, supernervös och... Skit samma, bara det är i superlativ-form. För att inte glömma alla måste-känslor. Måste-ha, måste-prata, måste-träffa, måste-pilla, måste... Aja, ni fattar. Coolt är det. Med tanke på att han har funnits i mitt liv i 7 år. Freakyyyyy!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gumman, go for it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback