Alltså allvarligt...

Jag och en kollega småpratar:

Han: Så! Nu har vi planerat sommarsemestern ihop. Åhhhh! vuxenpoäng!
Jag: Hmmm... I natt drömde jag att jag hade en groda som husdjur. Sen trillade bakbenen av på den stackaren... Alltså jag hade tänkt avliva den innan för den var gammal och trött. Men sen fick min kompis döda den så att den slapp lida. Skitkonstigt.
Han: Alltså... Jag tänker inte ens ge mig in på en analys.

Ibland är jag så flummigt lik Phoebe i Vänner. Vad fan kan en sån dröm betyda? Och varför kom jag på den då? Herregud...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahaha, du.. I hate to say it, men... Jag kan inte cykla :( Powerwalk istället? ;D

2009-02-24 @ 21:52:30
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha du är ju för härlig! massa kram sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback