Blondinbella rockar!

Min plan inför kvällen sträcker sig till Let's Dance. Vilken äventyrerska jag är! Jag har redan bestämt mig för att jag ska heja på Blondinbella. Sådeså! Jag står fast vid att hon är cool. Herregud, tjejen har byggt upp ett helt imperium kring ett fjortisnamn! Jag inser att jag kommer att få en hel del reaktioner på det här. Men jag står för vad jag tycker. Jag säger inte att jag diggar allt hon gör, men tjejen är driftig som fan. Imponerande! Dessutom tror jag att hon kommer att ha killing outfits. Jag ser fram emot det här!

Vem hejar du på?

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja jag håller helt med dig det är imponerande det hon byggt upp genom bloggen :) Inspirerande för alla oss bloggare hehe..

Men maggan gillar jag oxå får hejja på båda då :)

Postat av: Marina

Jag håller med dig! Hennes kreativitet inspirerar mig! Nu ska man kanske inte kommentera hennes ålder alltför mycket, men kom igen! Så ung och så framgångsrik, det ÄR imponerande!

2009-01-09 @ 16:35:54
Postat av: Johanna

Då är vi två ^^!

2009-01-09 @ 17:03:39
URL: http://jnorelius.blogg.se/
Postat av: Linda

Alltså... nej du vet nog vad jag tycker haha. Hon är som en plåga man inte kommer undan. Jag är inte ett dugg imponerad. Det kanske är beundransvärt att göra sig ett namn i bloggdjungeln med tanke på mängden men så är det ju idag... det är lättare att komma fram som talanglös än som riktigt begåvad. Hon är ett ett tydligt barn av sin tid, deprimerande.

2009-01-09 @ 21:36:12
Postat av: Johanna

Tjejen är grym, men hon va inge vidare på att dansa ikväll... Fast blir kul att se i fortsättningen... jag gillar Magnus samuelsson!!! Big fan av starkaste man-tävlingarna närjag va liten... Satt som bänkad framför tvn varje gång!

2009-01-09 @ 22:51:30
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback