Ettusenen missade samtal

Ettusenen missade samtal. Första gångerna svarade jag inte för att jag inte kände igen numret. Sen när jag tröttnade var det en galen dansk som pratade snabbt som sjutton. Jag försökte få honom att prata engelska men det visade sig vara omöjligt. Jag brukar vara rätt haj på danska, men i hans tempo var jag tvärkörd. Till slut tröck jag av och ignorerade telefonen. Då pratade han in på mitt mobilsvar om en träskulptur som jag skulle hämta. Stopp och belägg. Inte ens när jag är riktigt full funderar jag på att investera i träskulpturer. Jag letade reda på företaget och skickade iväg ett mail om att han hade fel nummer. Då ringde snubben igen! Försökte förklara att nej, jag har inte köpt någon träskulptur... Men leta gärna på eniro.se eller hitta.se efter den rätta ägaren. Puh! Håll tummarna för att han inte ringer igen!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahaha vad kul!

Postat av: Ann J

TÄVLING HOS MIG ! :)

2009-01-15 @ 17:31:50
URL: http://craazybananas.blogg.se/knasbollen
Postat av: johan gustafsson

klart du har beställy hahahaha. vi kan vlä gifta oss nu, tre år e lång tid

2009-01-16 @ 22:38:05
URL: http://johansilandsproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback