Från långt till kort?

99% av min samtalstid igår med Per gick åt till regler kring mitt hår. Jag börjar sakta inse att det inte är mitt längre. Varje gång jag har lyckats boka in en frisörtid drabbas han av lite lätt feber och illamående. Så lite som möjligt är bra. Att mitt hår är som ett skatbo nu skiter han i: Det är långt. Att jag sen kan tänka mig lite mörkare... Njaaaa, där går hans gräns lite. Möjligen slingor. Högst! Radikala förändringar är verkligen inte hans grej. Och det finns väl en viss trygghet i det också... Och om jag någon dag vill provocera vet jag precis vad jag ska göra: Klippa mig.


Kommentarer
Postat av: Petra

På något sätt tycker jag faktiskt att Victoria Beckham passar bättre i det långa håret.



Tänk dig riktigt noga för innan du klipper ditt hår. Jag hade långt hår innan, men så klippte jag det till en tuppakamm och strax därefter ångra jag mig. Nu har jag lyckats få halvlångt hår igen.. men jag önskar att jag aldrig hade klippt mig.



Men lycka till! :)

Postat av: Natalie

Många som passar i kortare hår :)

2009-01-27 @ 15:01:18
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag är sjukt nojig över mitt hår. Vill absolut inte klippa för mycket. Har ju haft kort hår, men aldrig igen! Men DU var ju väldigt fin i din uppklipta "sweet home alabama" frisyr! Lovely!

2009-01-27 @ 16:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback