Jag vill ha allt.

Det är nu jag har kommit till det stadiet när jag känner för att stampa i golvet och skrika "jag vill, jag vill, jag vill". Hjälp! Har jag förvandlats till en bortskämd snorunge ala Gossip Girl? Eller ligger det i människans natur att alltid sträva efter mer? Problemet ligger nog snarare i att jag har sett vad jag kan få. Och just nu är allt det där omöjligt... Men det skiter jag i, för jag vill ha det i alla fall. Det är nu jag ska ta ett djupt andetag och fokusera på det som är fantastiskt. Alla tvivel är som bortblåsta. Tjolahopp. Jag är helt säker nu. Och den känslan är alldeles, alldeles underbar!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ja verkligen, de är spännande hela tiden liksom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback