Jeff Dunham

Ingen har väl missat att Jeff Dunham kommer till sverige i april? Först vad jag lite skeptisk. Hur mycket mer kan man få ut av att se honom live? Men vad sjutton, som Dado sa: Det är kul att göra saker. Jag har dessutom lånat en av mina manliga goda vänner som "dejt" för kvällen. Nu fattas bara biljetterna! Jag tror att det kommer att bli en kalasrolig kväll om vi får tag på dem. Ett flummigt gäng, vad mer kan man begära en onsdagkväll? Jag gillar ju när det händer saker, men på vintern blir jag lite segare och lite slöare. Det känns liksom inte lika kul att ta sig ut igen när det är becksvart och 10 minus ute.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag vet inte ens vem han är, haha :P

Postat av: Anna

Du kan inte mena allvar??? Menar du att han kommer hit? Till Sverige?? Vart bokar man biljetter???? :D Jag älskar Peanut!! Mitt motto är ju: Once you go purple, you'll never go back!

2009-01-19 @ 11:23:34
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Malin

Åå, kommer han till sverige i april, det visste jag inte. det måste jag kolla upp!

2009-01-19 @ 15:41:16
URL: http://lusiouslucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback