Mutor eller strategi?

Det här kallas mutor eller ren strategi! Kvällen kommer att tillbringas på jobbet med en kollega eftersom att vi ska arbeta med en ny utställning. Nu informerade han precis mig om att det finns godis. Antingen försöker han hålla mig vid liv genom sockerkickar, eller så försöker han försämra mina träningsresultat. Att jag är pigg har han givetvis nytta av, men att mina resultat försämras har han ännu mer nytta av. Med andra ord: tävling pågår. Flest träningsminuter per vecka vinner. Sedan kommer vi att utveckla våran lilla utmaning med tiden... Psssttt... Jag kommer att vinna den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sv: Ja, verkligen! Tackar tackar :-)



Ser att även du är på väg mot vinst :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback